על פרנטל –  מולטי ויטמין לנשים בהריון ותכנון הריון בריא

היריון ולאחר לידה
18 אוקטובר 2022
בשורה התחתונה, מה הכי חשוב לדעת?
  • בתקופת ההיריון תזונה בריאה ומאוזנת חשובה במיוחד, הן להתפתחות תקינה של העובר והן לשמירה על מהלך היריון תקין ובריאות האישה ההרה.
  • חסרים תזונתיים בהיריון עלולים להגדיל סיכון לסיבוכים בהיריון. נטילת תוסף פרנטל חשובה כהשלמה תזונתית בתקופה זו ואך מומלצת בתקופת טרום ההיריון ולאחר הלידה.
  • בבחירת פרנטל, רצוי לבחור תוסף המכיל חומצה פולית בצורת 'מתיל-פולאט', שהיא הצורה הזמינה והפעילה בגוף ועדיפה על פני 'חומצה פולית' שהיא הצורה הסינטטית הנפוצה בתוספי תזונה.
על פרנטל –  מולטי ויטמין לנשים בהריון ותכנון הריון בריא

תזונה בריאה בהריון

בתקופת ההיריון יותר מתמיד, ישנה חשיבות גדולה לתזונה נבונה ושמירה על אורח חיים בריא, כאלו אשר מתוכננים כהלכה וכוללים צריכה של ויטמינים לנשים בהריון, וזאת הן לטובת התפתחותו התקינה של העובר והן עבור שמירה על היריון תקין ובריאות האישה. אך בחיים כמו בחיים, לא כולנו מצליחות לשמור על אורח חיים בריא במשך תקופה כה ארוכה, אם בכלל, ולכן נטילה של תוסף פרנטל, מולטי ויטמין לנשים בהיריון, הפכה להיות הא'-ב' של כל הריונית.

פרנטל לפני הריון

מה שלא כולן יודעות, זה שאפשר ואפילו מומלץ להתחיל לקחת תוסף פרנטל לפני הריון. אישה המתכננת הריון, יכולה להשפיע לטובה על מצבה הבריאותי ובהתאם לכך גם על ההיריון הצפוי, על ידי הכנת הגוף בצורה טובה. חשוב לבצע בדיקת דם שגרתית לוודא שאין חוסרים, כמו למשל ברזל או ויטמין B12 ובמידה וכן, יש למלא מאגרים על ידי שיפור התזונה ונטילת תוספי תזונה כהשלמה. גם אם בדיקות הדם תקינות לחלוטין, כדאי להכיר את המלצת משרד הבריאות וארגוני הבריאות העולמיים-  על נטילת חומצה פולית לפחות בשלושת החודשים טרם ההיריון, כמו גם נטילת תוסף של יוד לפחות חודש לפני. היתרון של פרנטל, שהוא מכיל גם חומצה פולית וגם יוד במינונים המומלצים ורכיבים חשובים נוספים, כמו ברזל, ויטמין D ונוספים ומתאים לנטילה גם בתקופה של תכנון ההיריון.

מולטי ויטמין לנשים בהריון – יותר חשוב ממה שאת חושבת

בריאותך ובריאות העובר שלך תלויה במספר גורמים גנטיים, תזונתיים וסביבתיים. בשנים האחרונות עולה מספר המחקרים המראים כי נטילה של ויטמינים ומינרלים לנשים בהריון, בדגש על מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות, עשויה להשפיע בצורה משמעותית על תקינותו של הריון בריא. אז בין אם את מתכננת הריון, נמצאת בהריון או לאחר לידה, חשוב שלא תדלגי על נטילת מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות.

הסיבות לנטילת מולטי ויטמין לנשים בהריון

יש הרבה סיבות מדוע חשוב לקחת מולטי ויטמין בהיריון בהריון, מכלול הרכיבים בתוסף מולטי ויטמין להריון מעניק תמיכה תזונתית חשובה לנשים הרות לצורך התפתחות תקינה של העובר ומניעת חוסרים תזונתיים. התמיכה היא גם עבור האישה ההרה, למניעת עייפות, חולשה וחוסר אנרגיה, לתמיכה במערכת החיסון וכמובן לאספקה של רכיבי התזונה שהכרחיים לשמירה על היריון תקין והפחתת סיבוכים הקשורים למחסור בוויטמינים או מינרלים מסוימים.  

מולטי ויטמין לנשים בהריון מומלץ לכולן!

אחד התוספים המוכרים והחשובים לנשים בהריון הוא כמובן הפרנטל. תוסף "פרנטל" הוא שם כולל למולטי ויטמינים לנשים בהריון ותפקידו לסייע לך להשלים את התזונה היומית שלך בצורה הטובה ביותר במהלך תשעת חודשי ההיריון, כמו גם בתקופה שלפניו ובתקופה שלאחר הלידה. נטילת טבליה אחת ביום של מולטי ויטמין לנשים בהריון (פרנטל) מספקת זמינות גבוהה של רכיבים תזונתיים וחשוב לבחור תוסף פרנטל שעומד בכל הקריטריונים של ארגוני הבריאות העולמיים, מבחינת ההרכב והמינונים.

מולטי ויטמין בהיריון

ויטמינים לנשים בהריון – כל הרכיבים שחשוב שתוודאי שנכנסים לגופך

ברזל

מינרל חיוני לגוף ליצור של המוגלובין- חלבון שנמצא בתאי הדם האדומים ותפקידו נשיאת החמצן את רקמות הגוף. בזמן ההיריון יש ניצול מוגבר של ברזל וצורך הגוף לספק יותר חמצן- גם לאם גם לשלייה וגם לעובר. ברזל דרוש בתהליכי גדילה והתפתחות והוא אחד המינרלים החשובים להתפתחות תקינה של המוח, אשר דורש הרבה מאוד חמצן. יש עדיפות לתוסף שמכיל ברזל עדין (ברזל ביסגליסינט), שגם נספג בצורה טובה וגם אינו מלווה בתופעות לוואי במערכת העיכול.

חומצה פולית

שייכת למשפחת ויטמיני ה-B, חיונית לבניית ה-DNA האחראי להיווצרות של תאים ומשתתפת בתהליך יצירת תאי הדם האדומים. חומצה פולית חיונית להתפתחות מערכת העצבים של העובר  וקריטית במיוחד בשלבי ההיריון הראשונים. חוסר בחומצה פולית עלול להוביל להתפתחות לא תקינה של התעלה העצבית ולכן חשוב ביותר לצרוך אותה עוד לפני הכניסה להיריון למניעת מומים מולדים. משרד הבריאות ממליץ על נטילה קבועה של חומצה פולית לנשים בכל תקופת הפוריות ולפחות ב-3 החודשים שלפני ההיריון במינון של 400 מק"ג, ללא קשר לתזונה ולבדיקות הדם. במצבי חסר של חומצה פולית, יתכן והרופא ימליץ על מינון גבוה יותר. ישנה עדיפות לצרוך אותה בצורתה הפעילה "פולאט", שמומלצת יותר מהצורה הסינטטית "חומצה פולית". צורת "מתיל-פולאט" אינה צריכה לעבור תהליך המרה נוסף בגוף, שאצל חלק מהנשים עלולה להיות בעייתית, לכן מומלצת יותר ומתאימה לכולן. כדאי לקרוא את הרכיבים בתוסף הפרנטל ולוודא שאכן מדובר בצורת "פולאט" ובמינון של 400 מק"ג.

יוד

חיוני לייצור הורמוני התריס ולתפקוד תקין של בלוטת התריס וחיוני לצורך התפתחות תקינה של מוח העובר והיילוד. ההמלצה הרשמית היא לצרוך יוד במינון שבין 150-250 מיקרוגרם ביום, לפחות חודש לפני הכניסה להיריון ובמשך כל תקופת ההיריון וההנקה.

ויטמין D

מסייע בספיגת הסידן, בעל חשיבות בבניית שלד העובר ובריאות העצמות ולפעילות מערכת החיסון. נטילת ויטמין D מומלצת במינון של 200-400 יחב"ל ביום בכל תקופת ההיריון וההנקה. חוסר בוויטמין D נפוץ באוכלוסייה והצורך עולה במהלך ההיריון.

אומגה 3

אומגה 3 נחשבת "חיונית", כלומר הגוף שלנו לא יודע לייצר אותה בעצמו ואנו למעשה תלויות באספקה שלה דרך התזונה. DHA היא חומצת שומן מסוג אומגה 3 שחשובה במיוחד בזמן היריון להתפתחות מוח העובר ומערכת הראייה. מחקרים מראים שצריכה של אומגה 3 DHA במהלך הריון קשורה לשיפור הקשב ולחדות הראייה ומפחיתה את הסיכון ללידות מוקדמות. במהלך ההנקה, היא עוברת לתינוק דרך חלב האם ולפי מחקרים היא כנראה משפיעה גם על דפוסי שינה טובים יותר אצל התינוק. ארגוני הבריאות העולמיים ממליצים על נטילת 200 מ"ג DHA החל מהשבוע ה-12 להיריון וגם בזמן ההנקה. לעומת זאת, אין המלצה רשמית של משרד הבריאות על נטילתה כתוסף תזונה, אלא על העשרת התפריט במקורות תזונתיים כמו דגים. מי שלא אוכלת 2 מנות דג בשבוע בהיריון והנקה יכולה לקחת תוסף תזונה ייעודי.

מגנזיום

מינרל בעל תפקידים רבים וחשובים בגוף, חיוני לתפקוד תקין של השרירים והעצבים, בריאות העצם ועוד. מחקרים אפידמיולוגיים מצביעים על קשר בין מחסור במגנזיום לבין לידות מוקדמות. התכווצויות שרירים בשוקיים בשינה עלולים להצביע על מצב של חוסר. הקצובה היומית המומלצת של מגנזיום לנשים הרות היא 360-400 בהתאם לגיל. על אף שאין המלצה רשמית על נטילת תוסף מגנזיום בהיריון, חשוב להכיר את המצב בארץ: ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בתחום התפלת המים. תהליך ההתפלה נעשה באמצעות אוסמוזה הפוכה שמפיקה מים דלי מינרלים ובפרט מגנזיום, לכן יש מחסור במי השתייה. המקורות העיקריים למגנזיום הם מי השתייה, ירקות ירוקים עליים, קטניות, זרעים, אגוזים ודגנים מלאים.

סידן

מינרל חשוב בתזונתה של ההריונית, נחוץ לבריאות האישה והעובר המתפתח לצורך בניית עצמות ושיניים ולתפקוד תקין של שרירים ומערכת הדם והעצבים. מומלץ להעשיר את התזונה במזונות עשירים בסידן, כגון: סרדינים, שקדים, כרוב, ברוקולי, טחינה, חלב ומוצריו וסויה.

פרנטל- מכיל רכיבים שמספקים השלמה תזונתית חשובה

פרנטל איכותי מכיל קודם כל את ארבעת הרכיבים המומלצים בהיריון: ברזל, חומצה פולית, ויטמין D ויוד במינונים שעומדים בהמלצת משרד הבריאות. נוסף לאלו, התוסף לרוב מכיל מגוון של רכיבי תזונה נוספים החשובים כהשלמה תזונתית. חשוב שתדעי, לא כל תוספי ההיריון זהים מבחינת האיכות והיעילות שלהם. כשמדובר בהיריון, אל תתפשרי על איכות!

פרנטל- מתי לקחת?

תוסף תזונה להיריון שמכיל מגוון של מינרלים וויטמינים, כדאי לצרוך יחד עם ארוחה. אין משמעות מיוחדת לשעה ביום, חשוב יותר להתמיד מדי יום ולא לדלג. אם שכחת בבוקר, קחי בערב. העיקר שתתמידי.

מולטי ויטמין לנשים בהריון מומלץ: מה כדאי לקחת בשורה התחתונה?

פריג'נטלי מבית סופהרב – פרנטל איכותי בטבליה אחת ביום בלבד!

  • מכיל 23 ויטמינים ומינרלים החשובים בתקופת ההיריון וההנקה.
  • מכיל את ארבעת הרכיבים המומלצים לנשים הרות, במינונים המומלצים לפי הנחיות משרד הבריאות הישראלי עבור נשים הרות ומניקות.
  • מכיל פולאט – חומצה פולית טבעית בצורתה הפעילה, לספיגה טובה וזמינות גבוהה לגוף.
  • מכיל ויטמין B12 בצורה הפעילה "מתילקובלאמין" נגזרת טבעית לזמינות משופרת וללא צורך בהמרה.
  • ברזל עדין וקל לעיכול במינון מוגבר של 36 מ"ג, העומד בהמלצת משרד הבריאות, בספיגה יעילה וללא תופעות לוואי.
  • מצריך נטילה של טבליה אחת ביום בלבד על מנת להשלים את סך הוויטמינים והמינרלים הנדרשים לך ולעובר שלך.
  • מומלץ על ידי איגוד הגניקולוגים.
  • מתאים לתקופת טרום הריון, הריון ולאחר הלידה.

לסיכום, נמליץ ונחדד כי צריכה של ויטמינים לנשים בהריון הינה קריטית להתפתחות תקינה של העובר ולשמירה על בריאות האם. היופי בעידן של היום הוא שניתן להנות מכל הוויטמינים החשובים באמצעות נטילת תוסף פרנטל פעם ביום.

אז שמרי על עצמך ועל הבייבי שלך כמו שצריך.


אולי יעניין אתכם גם

מולטי ויטמין לנשים בהיריון | סדרת Tab In Gum

מולטי ויטמין לנשים בהיריון | סדרת Tab In Gum

פרנטל | תוסף תזונה בגומי לעיסה
 89.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist
ברזל 30 מ"ג בתוספת ויטמין C

ברזל 30 מ"ג בתוספת ויטמין C

ברזל בתוספת ויטמין C | תוסף תזונה בגומי לעיסה
 85.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist
מארז 9 חודשים

מארז 9 חודשים

מארז חסכוני הכולל את המוצרים: פריג'נטלי- מולטי ויטמין לנשים הרות ומניקות | אומגה 9 חודשים
 180.1
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist
פריג'נטלי

פריג'נטלי

מולטי ויטמין-מינרל לנשים הרות ומניקות | פורמולה עדכנית ומשופרת!
 104.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist
מידע נוסף
Add to Wishlist
Add to Wishlist


גלו עוד באותו נושא

בשורה חדשה לנשים בהיריון: מהיום גם אתן תצליחו להתמיד עם תוספי התזונה!
היריון ולאחר לידה
8 ינואר 2023

בשורה חדשה לנשים בהיריון: מהיום גם אתן תצליחו להתמיד עם תוספי התזונה!

תוספי תזונה בהיריון חשובים להתפתחות העובר ולשמירה על היריון תקין. נשים רבות מתקשות להתמיד בנטילת פרנטל בגלל הרגישות המוגברת והבחילות. תוסף תזונה חדש לנשים בהיריון…
ספרו לי עוד
Tab in Gum: פטנט עולמי חדש משנה את כללי המשחק
Tab In Gum
25 מרץ 2024

Tab in Gum: פטנט עולמי חדש משנה את כללי המשחק

סדרת תוספי התזונה המהפכניים Tab in Gum, פטנט עולמי פורץ דרך, המציע את אחד הפתרונות המבריקים: תוספי תזונה בגומי לעיסה. הפורמט החדש מציע לצרכנים חוויה…
ספרו לי עוד
אחת ולתמיד: כך תוודאי שאת מקבלת את כל הוויטמינים שאת צריכה בתקופת ההיריון וההנקה
היריון ולאחר לידה
13 אפריל 2022

אחת ולתמיד: כך תוודאי שאת מקבלת את כל הוויטמינים שאת צריכה בתקופת ההיריון וההנקה

צפו בד"ר גיא גוטמן, מומחה בגניקולוגיה, פוריות ומיילדות מסביר מדוע חשוב כל כך לנשים בהיריון לצרוך ויטמינים ולשמור על תזונה מאוזנת ואיך ניתן לקבל את…
ספרו לי עוד
חומצה פולית בהריון: איתך מהתכנון ועד ההנקה
היריון ולאחר לידה
12 ינואר 2023

חומצה פולית בהריון: איתך מהתכנון ועד ההנקה

חומצה פולית מומלצת בהריון, את זה בוודאי כבר שמעת. למה חשוב כל כך לצרוך אותה עוד לפני הכניסה להיריון ואיזו חומצה פולית מומלצת? כל מה…
ספרו לי עוד
פוריות הגבר – הקשר בין אורח חיים בריא ותזונה
גברים
9 מרץ 2022

פוריות הגבר – הקשר בין אורח חיים בריא ותזונה

בעיות פוריות אצל גברים שכיחות יותר ממה שנהוג לחשוב. האם כדאי שגם הגבר יכין את גופו? לגמרי כן! כיום המודעות לקשר ההדוק שבין תזונה ואורח…
ספרו לי עוד
פרוביוטיקה לנשים: כיצד היא תורמת לנו?
פרוביוטיקה
13 ספטמבר 2022

פרוביוטיקה לנשים: כיצד היא תורמת לנו?

נשים רבות סובלות מזיהומים חוזרים ופטרת בנרתיק מכל מיני סיבות. הבשורה הטובה שאפשר להימנע ואף לסייע לגוף בתקופות אלה. איך? היכנסו וקראו על פרוביוטיקה לנשים
ספרו לי עוד
סקירת מחקרים מצאה: אומגה 3 מפחיתה את הסיכון ללידה מוקדמת
אומגה וחומצות שומן
7 נובמבר 2022

סקירת מחקרים מצאה: אומגה 3 מפחיתה את הסיכון ללידה מוקדמת

מחקר סקירה מקיף הכולל 70 מחקרים בחן את היעילות של אומגה 3 במניעת לידות מוקדמות. ממצאי המחקר חד משמעיים – שימוש באומגה 3 בהריון עשויה…
ספרו לי עוד
ויטמינים בהריון – המדריך המלא להריונית
היריון ולאחר לידה
9 יולי 2023

ויטמינים בהריון – המדריך המלא להריונית

כשמדברים על ויטמינים בהיריון יש המון דברים לזכור ולדעת. לכן, החלטנו לעשות סדר ולהכיר לך את אלו החשובים בתקופה זו, כדי שלא תפספסי שום דבר.…
ספרו לי עוד
ברזל בהריון: כך תעשי זאת ותמנעי מחוסר ברזל בהריון
היריון ולאחר לידה
13 ספטמבר 2022

ברזל בהריון: כך תעשי זאת ותמנעי מחוסר ברזל בהריון

בהיריון? מזל טוב! במיוחד עבורך ריכזנו את כל מה שחשוב שתדעי על ברזל בהריון. חשיבות הברזל, מתי כדאי להתחיל לקחת? איזה תוסף ברזל מומלץ בהיריון…
ספרו לי עוד
אומגה 3 בהיריון: למה חשוב לקחת ומתי כדאי להתחיל?
אומגה וחומצות שומן
7 נובמבר 2022

אומגה 3 בהיריון: למה חשוב לקחת ומתי כדאי להתחיל?

מדוע אומגה 3 לנשים בהיריון חשובה, איזו חומצת שומן היא החשובה ביותר, מהי הכמות המומלצת ואיך תוכלי לקבל את אומגה 3 בהריון בקלות? כל התשובות…
ספרו לי עוד
אנמיה בהריון: ממה היא נגרמת ומדוע חשוב לטפל?
היריון ולאחר לידה
5 יוני 2023

אנמיה בהריון: ממה היא נגרמת ומדוע חשוב לטפל?

אנמיה בהיריון היא נפוצה ומצריכה טיפול לשמירה על מהלך היריון תקין. מהי בדיוק אנמיה וממה היא נגרמת? מדוע כדאי להגיע להיריון עם מאגרי ברזל תקינים…
ספרו לי עוד
תכנון הריון בריא
היריון ולאחר לידה
2 מרץ 2022

תכנון הריון בריא

הגיע הרגע המרגש, החלטת להביא ילד לעולם! אז מה צריך לקחת בחשבון כשרוצים להיכנס להריון? איך עליך להכין את גופך לקליטת היריון בריא? הכל בכתבה!
ספרו לי עוד

שאלות נפוצות

מדוע חשוב להקפיד על נטילת מולטי ויטמין בהריון?

לוח הזמנים הצפוף של אשה בהריון, הוא שונה בתכלית השינוי מלוח הזמנים הרגיל של כל אשה. את צריכה להתרוצץ בין הבדיקות השונות, לבין שגרת החיים, העבודה, הבית ומטלות נוספות, ולא תמיד את יכולה לשמור על תזונה נכונה, ולצרוך את כל שגופך דורש ונחוץ לו לתקופת ההריון. חסרים בגוף של ויטמינים ומינרלים, עלולים להוביל לתחושות של חולשה ועייפות ולהשפיע על תפקודך היומי. מניעת חוסרים עשויה להשפיע בצורה משמעותית על תקינותו של הריון בריא. נטילת מולטי ויטמין בהריון, תעניק תמיכה כוללת ותסייע להשלים את התזונה היומית במהלך ההריון בצורה המיטבית. זהו שקט נפשי בידיעה כי הנך צורכת את כל שגופך זקוק לו, וכל זאת בעזרת תוסף תזונה אשר עלייך ליטול פעם אחד ביום בלבד.

האם כל אשה זקוקה לתוספת מולטי ויטמין לנשים בהריון?

במהלך ההריון גוף האישה עובר שינויים רבים ודורש רכיבי תזונה רבים. בתקופה זו לא פשוט להצליח לשמור על שגרת חיים בריאה, מאחר וזו יכולה להיות מושפעת ממגוון דברים, כמו הורמונים, בחילות, הקאות ועוד. גם אם צולחים את כל האתגרים הללו ומקפידים על תזונה נכונה, ישנם רכיבים שלא בהכרח מתקבלים מהמזון שאנחנו צורכים במידה מספקת. לכן נטילה של תוסף מולטי ויטמין לנשים בהריון, הפכה להיות דבר נפוץ ומומלץ בקרב נשים המתכננות הריון. באמצעות תוסף מולטי ויטמין לנשים בהריון אפשר לקבל את הרכיבים, הויטמינים והמינרלים החשובים בטבלייה אחת ביום.

מדוע מומלץ ליטול פרנטל בהריון?

משרד הבריאות המליץ בשנים האחרונות על ארבעה רכיבי תזונה שמומלץ לנטילה כתוספים בזמן ההריון: ברזל, חומצה פולית, יוד וויטמין D . נכון שכל אחד מהם נמכר בנפרד, אך אחד התוספים המוכרים שמכיל את כולם יחד ועוד, הוא תוסף התזונה פרנטל שהינו למעשה שם כולל למולטי ויטמין לנשים בהריון. מולטי ויטמין פרנטל בהריון מספק זמינות גבוה של הרכיבים התזונתיים הנדרשים לאשה ההרה, כנ"ל גם בתקופה לפני ההתעברות ולאחר הלידה. ישנם סוגים רבים של מולטי ויטמין (פרנטל), ולכן חשוב מאוד להסתכל על התווית ולבדוק מה כל אחד מכיל. חפשי פורמולה מתקדמת המכילה נגזרות פעילות וטבעיות של הרכיבים, מגוון עשיר של רכיבים ומינונים אופטימאליים.

האם ישנה חשיבות לנטילת תוסף תזונה בהריון?

התשובה היא כן. במהלך ההריון הגוף שלנו עובר שינויים רבים. אנחנו כנשים המביאות לעולם חיים חדשים, אחראיות על התפתחות העובר ועל כל המשתמע מכך לעתיד. לכן אחד הדברים החשובים ביותר שכל אישה בהריון יכולה לעשות בתקופה של לפני ההתעברות על מנת להבטיח את בריאותה והתפתחות תקינה של עוברה, הוא לשמור על תזונה בריאה. יחד עם זאת לא תמיד אפשר לספק את כל רכיבי התזונה אך ורק מהמזון, ולכן מומלץ ליטול תוסף תזונה בהריון.

ויטמינים בהריון פרנטל- על מה חשוב להקפיד?

אחד הקשיים הגדולים עבור אישה בהריון הוא שמירה על תזונה יציבה ומאוזנת ,שחיונית גם לאם וגם לעובר. אם זה בגלל בחילות, הקאות, הורמונים משתוללים וכן הלאה. אך בכל זאת, כאישה בהריון ואם לעתיד הדבר החשוב ביותר לעשות זה להקפיד ולצרוך ויטמינים ומינרלים להמשך התפתחות תקינה של העובר ושמירה על רמה תקינה אצל האם. ויטמינים בהריון פרנטל יש בהם את כל הנדרש לאשה ההרה, וחשוב לוודא שהם מכילים את ארבעת הרכיבים המומלצים לנטילה בהריון ע"י משרד הבריאות: חומצה פולית, ברזל, ויטמין D  ויוד. חשוב להקפיד על תוסף איכותי המספק את הרכיבים במינונים אופטימליים ובנגזרות טבעיות לספיגה אופטימאלית.
הרשמו לניוזלטר שלנו
הירשמו עכשיו לניוזלטר של סופהרב וקבלו עדכוני אורח חיים בריא!