להשלים את החסר: חשיבות מולטי ויטמין לתחזוקת הגוף

מולטי ויטמינים
29 דצמבר 2022
בשורה התחתונה, מה הכי חשוב לדעת?
  • כששגרת היומיום שלנו עמוסה, אנחנו לא תמיד מצליחים לאכול בצורה מאוזנת ומגוונת מספיק, מה שעלול להוביל לחוסרים תזונתיים.
  • מולטי ויטמין-מינרל איכותי יספק לגופכם השלמה תזונתית ומגוון רחב של ויטמינים ומינרלים שהגוף שלכם זקוק להם ולא תמיד מצויים בכמות מספקת בתזונה.
  • מומלץ לבחור מולטי ויטמין שמכיל כמות גבוהה של המינרל מגנזיום, מאחר וזה חסר באוכלוסייה הכללית בישראל בשל התפלת מי השתייה.
להשלים את החסר: חשיבות מולטי ויטמין לתחזוקת הגוף

אם גם אתם חיים בקצב גבוה, מתמרנים בין הקפה המהיר בבוקר, הכנות הילדים לבית ספר, פגישות בעבודה ומטלות הבית, כדאי שתשקלו הוספה של מולטי ויטמין לשגרת המולטי שלכם.

למה בכלל מולטי ויטמין?

מולטי ויטמין הוא אחד מתוספי התזונה הנצרכים ביותר בעולם. זה לא סוד שהזנת הגוף ברכיבי מזון טובים בכל יום היא קריטית על מנת לעזור לגוף לתפקד בצורה טובה יותר. בעולם אידיאלי, התזונה שלנו אכן מורכבת מכל המזונות שהגוף שלנו צריך: פירות, ירקות, דגנים מלאים, חלבונים רזים ושומנים בריאים. בפועל, זה לא כל כך פשוט. רובנו אוכלים בעיקר מזון מעובד כחלק משגרת התזונה היומית שלנו, מדובר במזון עני מאוד בוויטמינים ומינרלים שלא מעשיר את הגוף שלנו כמעט בכלום.

לא עומדים בקצב

אם זה לא מספיק, במהלך היום אנחנו רצים ממשימה למשימה ולעיתים קרובות אנחנו פשוט שוכחים לאכול. כתוצאה מכך הגוף שלנו מפסיד רכיבים תזונתיים החיוניים להמשך התפקוד התקין שלו ולפעמים לא מדובר אפילו בשגרת יום עמוסה. גם כאשר ממש מקפידים על הבריאות, עוקבים אחרי התזונה ומשתדלים לאכול את כל אבות המזון, זו עדיין יכולה להיות משימה מאתגרת להשיג את כל החומרים המזינים שהגוף שלכם זקוק להם אך ורק מהמזון. להעדפה התזונתית שלכם יש יכולת להשפיע על החוסרים הצפויים בגופכם. למשל, אם אתם טבעונים, צמחונים או פשוט לא חובבי בשר, ביצים ומוצרי חלב, עלולים להיות לכם חוסרים בברזל, B12 וחלבון מלא. מנגד, אם אתם אוכלים הרבה בשר ומעט פחמימות, אז ייתכן ויחסרו לכם ויטמיני B שונים ומינרלים כמו מגנזיום, אבץ ועוד. לכל אלו תוסיפו גורמי סיכון נוספים לחסרים תזונתיים כמו שימוש בתרופות ועלייה בגיל ואנחנו בבעיה.

מולטי ויטמין מומלץ כהשלמה תזונתית

אז למרות שקו ההגנה הראשון של כולנו הוא תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא, עם כל כך הרבה אתגרים זה לא בהכרח פשוט או יוצא לפועל. כאן נכנס לתמונה המולטי ויטמין. מולטי ויטמין הוא הבסיס, הוא מכיל שילוב של ויטמינים, מינרלים ורכיבי תזונה נוספים, אשר עובדים יחד באופן מושלם. מטרתו של תוסף מולטי ויטמין הוא לספק השלמה תזונתית ולתמוך בבריאות הכללית. ניתן לדמות את המולטי ויטמין לסוג של כיסוי לגופכם מאחר והוא מאפשר לכם לקבל מגוון רחב של וויטמינים ומינרלים שהגוף שלכם זקוק להם ולחפות על החוסרים הצפויים כאשר הגוף שלכם לא מקבל את כל מה שהוא צריך באמצעות התזונה.

מולטי משימות, מולטי אתגרים- מולטי ויטמין!

אם הסיטואציות שתיארנו נשמעות לכם מוכרות, ובמיוחד אם אתם מתמודדים עם לחץ, חוסר שינה, אובדן אנרגיה וניזונים מתזונה מוגבלת בלבד, כדאי לכם לשלב מולטי ויטמין באיכות גבוהה בשגרה שלכם בדרך לבריאות טובה יותר. מולטי ויטמין איכותי לא רק יכיל מגוון רחב של ויטמינים ומינרלים, אלא יכיל את כל אותם רכיבים בצורות קשירה שיאפשרו להם ספיגה אופטימלית והטמעה מיטבית בגוף.

מעבר לכך, מומלץ לבחור מולטי ויטמין שמועשר במגנזיום. מינרל זה משתתף במעל 300 תהליכים ביוכימיים שונים בגוף שלנו וחוסר בו נקשר עם בעיות בריאותיות שונות. בישראל יש מחסור במגנזיום במי השתייה מאחר ורוב המים עוברים התפלה שמותירה אותם נטולי מגנזיום.

מרבית התוספי המולטי ויטמין-מינרל בשוק תוספי התזונה, מכילים בין רשימת הרכיבים רק כמות קטנה של מגנזיום. מומלץ לחפש מולטי ויטמין מינרל המכיל מינון המותאם לצריכת המגנזיום היומית המומלצת ועוזר לענות על הדרישה להשלמת החוסר ברכיב חיוני זה בכלל האוכלוסייה.

מולטי ויטמין לילדים

תקופת הילדות וההתבגרות היא התקופה המשמעותית ביותר בכל הקשור לתהליכי גדילה והתפתחות. בתקופה זו ישנה חשיבות רבה לאספקת כל רכיבי התזונה הדרושים לגוף, אשר חשובים גם לשמירה על בריאות הילדים בהווה ומשפיעים במידה רבה גם על בריאותם בהמשך חייהם הבוגרים. אצל ילדים המצב עלול להיות מאתגר מהרגיל, מכיוון שילדים בררנים יותר באוכל ולעיתים ההעדפות התזונתיות שלהם מצומצמות. ילדים שהתזונה שלהם דלה בוויטמינים ומינרלים וצורכים ממתקים וחטיפים בכמות גדולה, עלולים לפתח חוסרים תזונתיים.

מומלץ לתת מולטי ויטמין לילדים ובמיוחד לאלו שתזונתם כוללת מגוון מצומצמם של מאכלים, זאת על מנת לספק להם את ההשלמה התזונתית החשובה כל כך עבורם בתקופת הגדילה וההתפתחות.

גם עבורם, יש להקפיד ולבחור מולטי ויטמין איכותי, שגם יהיה להם טעים וקל להתמדה וגם יכיל את כל מגוון הוויטמינים והמינרלים החיוניים לבריאותם: ויטמיני B, ויטמין C, ויטמין D, ויטמין K2, אבץ, ברזל, סידן וכו'.


אולי יעניין אתכם גם

מולטי ויטמין לנשים

מולטי ויטמין לנשים

פורמולה מתקדמת לנשים המשלבת ויטמינים, מינרלים ורכיבי תזונה ייחודיים
 129.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist
מידע נוסף
Add to Wishlist
Add to Wishlist
מולטי יו דיילי

מולטי יו דיילי

מולטי ויטמין-מינרל, עשיר במגנזיום
 119.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist
מולטי יו ספורט

מולטי יו ספורט

מולטי ויטמין-מינרל (לשעבר אלפא ספורט) , המועשר בנוגדי חמצון, חומצות אמינו, אנזימי עיכול ותמציות צמחים
 171.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist


גלו עוד באותו נושא

מהו מולטי ויטמין ולמה לא כדאי לבחור בכל אחד?
מולטי ויטמינים
9 מאי 2022

מהו מולטי ויטמין ולמה לא כדאי לבחור בכל אחד?

מולטי ויטמין ידוע כבר עשרות שנים כפתרון הנוח ביותר להשלמת חוסרים תזונתיים. אבל לפני שאתם הולכים לקנות את התוסף הראשון על המדף, צפו בהדס צימרמן,…
ספרו לי עוד
על פרנטל –  מולטי ויטמין לנשים בהריון ותכנון הריון בריא
היריון ולאחר לידה
18 אוקטובר 2022

על פרנטל –  מולטי ויטמין לנשים בהריון ותכנון הריון בריא

פרנטל, מולטי ויטמין לנשים בהיריון, הפך להיות הא'-ב' של כל אישה המתכננת הריון. אבל האם את יודעת מה החשיבות שלו ואילו רכיבים כדאי שיהיו בו?…
ספרו לי עוד
הרשמו לניוזלטר שלנו
הירשמו עכשיו לניוזלטר של סופהרב וקבלו עדכוני אורח חיים בריא!