מדיניות משלוחים וביטולים

בהתאם לתקנון האתר, להלן מדיניות משלוחים וביטולים:

מועד ודרך אספקת המוצר

  • במעמד הרכישה באתר, הלקוח יספק כתובת למשלוח המוצרים (להלן: "כתובת הלקוח"). החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק את המוצרים עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה.
  • אספקת המוצרים תתבצע באמצעות משלוח עד בית הלקוח, למעט במקרים בהם שרותי ההפצה והשליחים של החברה לא מגיע למקום היישוב בו ביקש הלקוח לקבל את המוצר. זמני האספקה המפורטים באתר הינם משוערים בלבד ואין החברה אחראית על כל עיכוב ו/או דחייה במועדים אלו, לרבות אך לא רק, קושי שאינו בשליטתה ו/או שמקורו בלקוח, לרבות כל קושי בתיאום מועד האספקה ללקוח. לקוח שאישר לשליח להשאיר חבילה בכל מקום או מכל סיבה שהיא, ישא במלוא האחריות בגין אובדן/ כל נזק שיגרם לחבילה, והחברה תהיה פטורה מאחריות מכל סוג שהוא.
  • מחיר דמי המשלוח העדכני יוצג באתר ולחברה הזכות לשנות את דמי המשלוח ו/או לגבות דמי משלוח שונים לאזורים שונים. כמו כן רשאית החברה לשנות הגדרות אלו מעת לעת על פי החלטתה הבלעדית וללא חובת הודעה מוקדמת למעט הצגת דמי המשלוח העדכניים ביום ההזמנה.

החזרת מוצר פגום / ביטול עסקה

  • במקרה ונמסר ללקוח מוצר פגום, החברה תחליף או תחזיר (לפי שיקול דעתה) את המוצר ו/או תמורתו בהתאם לתנאי ההחזר להלן:
  • המוצר הוחזר לחברה תוך 14 ימים מיום רכישתו.
  • המוצר הוחזר באריזתו המקורית מבלי שנעשה בו שום שימוש.
  • למוצר יצורפו שם הלקוח, תעודת זהות שלו, כתובתו ומספר טלפון בו ניתן להשיגו.

מעבר לאמור בסעיף לעיל, הלקוח מצהיר כי ידוע לו שלא ניתן לבטל רכישה ו/או הזמנה מהחברה של תוספי תזונה שאינם פגומים, בהתאם לאמור בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

הרשמו לניוזלטר שלנו
הירשמו עכשיו לניוזלטר של סופהרב וקבלו עדכוני אורח חיים בריא!