בחירת הצרכנים: כורכומין ליקוויד ג'ל זוכה פרס מוצר השנה!

כורכום
22 דצמבר 2022
בשורה התחתונה, מה הכי חשוב לדעת?
  • כורכומין הוא רכיב ביו-אקטיבי המצוי בכורכום, בריכוז שנע בין 2-5% בלבד.
  • זמינותו הביולוגית של כורכומין בגוף היא נמוכה ביותר. כדי להנות מיתרונותיו, רצוי לצרוך אותו בתוסף בעל טכנולוגיה המשפרת את ספיגתו ומעלה את הזמינות שלו ושהוכחה במחקרים.
  • פטנט BCM-95 שבכורכומין ליקוויד ג'ל הוא פטנט הכורכומין הנחקר ביותר בעולם וזוכה פרס מוצר השנה בישראל בתחום תוספי התזונה בשנת 2019.
בחירת הצרכנים: כורכומין ליקוויד ג'ל זוכה פרס מוצר השנה!

פיתוח תוספי תזונה שעובדים מצוין זה הסיפור שלנו. במובן הזה כורכומין ליקוויד ג'ל הוא לא יוצא דופן. אין לנו ספק כי זהו מוצר הכורכומין הטוב ביותר על מדף תוספי התזונה היום ולכן אנחנו מברכים על כך שקיבל את ההכרה לה הוא ראוי. רצינו לנצל את ההזדמנות ולשתף אתכם מה עומד מאחורי המוצר – אתם כבר יודעים שבחרתם בטוב ביותר, עכשיו תבינו גם למה.

תכנון ופיתוח על פי המידע העדכני ביותר

כידוע ישנם לא מעט מוצרי כורכום וכורכומין בשוק תוספי התזונה. כורכומין הינו החומר הפעיל הקיים בשורש הכורכום ויתרונותיו הבריאותיים זוכים בשנים האחרונות להד ציבורי. מבין עשרות פטנטים ידועים של כורכומין, ישנם רק בודדים שיש להם את "כל החבילה" – כאלו העונים על כל הקריטריונים החשובים, אחד מהם בולט מעל כולם, פטנט בשם BCM-95®, אבל לפני שנדבר עליו, בואו נבין קצת יותר על החומר הפעיל המדובר.

תוסף תזונה: ציפיות מול מציאות  

כולנו נסכים שאיכותו של תוסף תזונה נקבעת על פי מידת השפעתו. הרי, המטרה של נטילתו היא השלמת התזונה ברכיבים טובים שלא תמיד נגישים לנו ביומיום. מיותר לציין שאנו מצפים לתמורה כשאנחנו צורכים תוסף תזונה באדיקות. מחשבות אלו הובילו את ההחלטה של סופהרב לבחור ברכיב הפטנטי שהוכיח את זמינותו הביולוגית הגבוהה ב- 1000% יותר מתמציות כורכום סטנדרטיות.

מהי זמינות ביולוגית?

המונח מגיע מעולם התרופות ומתייחס להבדל בין החומר שנמצא בכמוסות לבין הכמות שבפועל נספגת בגוף. כורכומין ידוע כרכיב בעל זמינות ביולוגית נמוכה, הספיגה שלו מאתגרת מכיוון שיש כמה "תחנות" בדרך שהוא צריך לעבור על מנת להגיע לדם ולשהות בו מספיק זמן כדי שיוכל להשפיע. איך מתגברים על זה? יש לא מעט טכנולוגיות לשיפור הזמינות והספיגה של כורכומין, כמעט בכולן משתמשים בתוספת של חומרים סינטטיים במטרה לשפר את הזמינות של החומר הפעיל בגוף. בכורכומין ליקוויד ג'ל יש פטנט שבנוי כולו על מרכיבים 100% טבעיים המופקים משורש הכורכום, ששילובם יחד תורם לשיפור הזמינות הביולוגית ולשהייה ממושכת בדם שהוכחה במחקרים.

הבחירה ב BCM-95® הוכיחה את עצמה

בניגוד לאחרים, ההרכב של BCM-95® הוא הקרוב ביותר לטבע שכן הוא שילב את הכורכומין ונגזרותיו (כורכומינואידים) עם שמני כורכום ורכיבים ארומתיים ייחודיים שנקראים טורמרונים המשפרים את ספיגת החומר הפעיל- כורכומין. 

BCM-95® הוא פטנט ותיק ונחשב מאוד בעולם תוספי התזונה המגובה במחקרים רבים, כולל מחקרים קליניים. בנוסף, מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA מכיר בו כרכיב בטוח לשימוש (GRAS) כך שהבחירה בו הייתה החלטה קלה.

העולם עובר לג'ל! טכנולוגיה מתקדמת של כמוסת ג'ל לספיגה מקסימלית

כשיש טכנולוגיית ייצור שעוזרת לממש את מאפייניו הטבעיים של הכורכומין, זה ממש מתבקש להשתמש בה, לא? גם אנחנו חושבים. אז שורה תחתונה-  למה סופט ג'ל?

  • בעלת מסיסות טובה יותר
  • בעלת ספיגה מהירה יותר
  • נוח לבליעה – פרמטר שעושה את כל ההבדל ללא מעט אנשים! 
כורכומין ליקוויד ג'ל
כורכומין ליקוויד ג'ל

מה עוד מיוחד בכורכומין ליקוויד ג'ל?

ובכן, חוץ מכל היתרונות שמנינו עד עכשיו, יש לציין כי זהו מוצר הכורכומין היחיד שהפטנט שלו מכיל 100% מרכיבים טבעיים מהצמח עצמו: תמצית כורכומין מרוכזת ובמינון של 500 מ"ג בכל כמוסה + שמנים משורש הכורכום שהופקו באמצעות אנרגיה סולארית. ממבט חטוף על תוספי כורכום המוכרים הקיימים על מדפי תוספי התזונה, ברוב המקרים נראה אחוזים נמוכים יותר של כורכומין או לחילופין תוספים במינון גבוה שכושר הספיגה שלהם הוא משמעותית נמוך יותר. כאמור, פורמולות של כורכומין לרוב יכילו תוספות של רכיבים סינטטיים כמשפרי ספיגה.

הצרכנים קבעו: המוצר עובד ומקיים את ההבטחה

במשך שנה שלמה בדקו והתנסו משתתפים שונים במוצרים חדשים בישראל ודירגו את העדפותיהם לאחר שימוש פעיל בהם. אותם נסיינים בחרו במוצר שלנו-  כורכומין ליקוויד ג'ל כמוצר השנה בקטגורית תוספי תזונה לשנת 2019 ומעתה, ניתן למצוא את לוגו "בחירת הצרכנים" על גבי המוצר. זוהי גאווה גדולה עבורנו.

לסיכום, רצינו להודות לצרכנים שלנו, אנחנו מוקירים כל אחת ואחד מכם! ולכל מי שעדיין לא ניסה אותנו, בפעם הבאה שתהיו מול מדף תוספי התזונה, תסתכלו על המוצר כורכומין ליקוויד ג'ל שלנו שמתהדר בלוגו פרס "בחירת הצרכנים" האדום, ותדעו שאת אותה אהבה והשקעה שהכנסנו בו, אנו מכניסים לכל מוצר שאנו מייצרים.

משאיר אבקה לאחרים! כורכומין ליקוויד ג'ל מבית סופהרברוצים לדעת עוד על המוצר? >> 


אולי יעניין אתכם גם

ביוטי 360 | Beauty 360

ביוטי 360 | Beauty 360

פורמולה יחודית לטיפוח 360: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים במוצר אחד!
 130.0
32% הנחה
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist


גלו עוד באותו נושא

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים תוסף כורכום
כורכום
8 מאי 2022

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים תוסף כורכום

אולי גם אתם שמעתם שלצרוך כורכום זה מאוד בריא, וגם אתם רוצים להבין מדוע? צפו בהדס צימרמן, דיאטנית קלינית בכירה מחברת סופהרב, עם כל התשובות…
ספרו לי עוד
כורכום – הדור הבא
כורכום
13 ספטמבר 2022

כורכום – הדור הבא

כורכום באבקה - סופו של עידן. העולם עובר לכורכומין ליקוויד ג'ל! כמוסות כורכום הפועלות במהירות הג'ל. השפעתם של תכשירי הכורכום הוותיקים מוטלת בספק היום, עם…
ספרו לי עוד
כורכום במבט לאחור ובראייה לעתיד
כורכום
1 מרץ 2022

כורכום במבט לאחור ובראייה לעתיד

חשבתם שאתם יודעים כל מה שצריך לדעת על כורכום? חשבו שנית. סידרנו לכם סקירה קצרה על תכשירי הכורכום דרך העבר, ההווה והעתיד שתעזור לכם להפיק…
ספרו לי עוד
5 דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים תוסף כורכום !
כורכום
21 ספטמבר 2022

5 דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים תוסף כורכום !

כורכומין - לאחרונה נדמה שהוא נמצא בכל מקום, כולם מדברים עליו ועל היתרונות הבריאותיים שלו. אבל איך תדעו באיזה תוסף כורכום מומלץ לצריכה ומה המינון?…
ספרו לי עוד
הרשמו לניוזלטר שלנו
הירשמו עכשיו לניוזלטר של סופהרב וקבלו עדכוני אורח חיים בריא!