כורכום – הדור הבא

כורכום
13 ספטמבר 2022
בשורה התחתונה, מה הכי חשוב לדעת?
  • שורש הכורכום מכיל 2-5% בלבד מהחומר הפעיל כורכומין, אשר לו מיוחסות רוב ההשפעות הבריאותיות.
  • על מנת להנות מיתרונותיו של כורכומין, יש לצרוך אותו בפורמט המשפר את הספיגה ואת משך השהייה שלו בדם.
  • הכורכומין הפטנטי הנחקר ביותר בעולם- BCM-95® אושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי ה-FDA ומוגן על ידי 13 פטנטים רשומים.
כורכום – הדור הבא

כורכום הוא אחד הכוכבים הזוהרים של שוק תוספי התזונה בשנים האחרונות. כבר מזמן לא מדובר רק בתבלין המעניק לאוכל צבע וטעם משגעים, אלא על צמח מרפא המכיל רכיב ייחודי בעל יתרונות רבים, כורכומין. תוספי הכורכום ה"רגילים" שמגיעים בכמוסות המכילות את אבקת השורש הטחון או תמצית תקנית מרוכזת- ללא טכנולוגיית ספיגה מיוחדת, הם בעלי השפעה חלקית בלבד או במקרה הפחות טוב, נטולי השפעה. לעומת זאת, פיתוח טכנולוגי חדשני מביא בשורה חדשה לחובבי הכורכום: כורכומין ליקוויד ג'ל  -הדור החדש של תוספי הכורכומין המבוסס על פטנט נחקר זוכה פרסים.

כורכום: חצה כבר גם את גבולות הרפואה המערבית

את שורש הכורכום כולנו כבר מכירים. למעלה מ -7,000 מאמרים ומחקרים שונים סקרו, בדקו וניתחו את שורש הכורכום. לא רק באמצעות ממצאים מעבדתיים, אלא גם קלינית, מול מגוון רחב ביותר של מצבים בריאותיים.
הכורכומין הוא אחד מרכיביו הפעילים המוכרים ביותר של הכורכום, מציב אותו כמועמד רציני לתואר "צמח המרפא העצמתי ביותר בעולם". תכונותיו המרשימות של רכיב הכורכומין כוללות בין השאר יכולת נוגדת חמצון חזקה ופעילות אנטי דלקתית רחבה וזהו רק קצה הקרחון.
במצב הקיים כיום, גם מומחים שונים מעולם הרפואה הקונבנציונלית רואים בכורכום יתרונות גדולים שיכולים רק לתרום לבריאות הכללית של מטופליהם ולכן גם ממליצים על נטילתו.

אז למה לא פשוט לאכול כורכום?

ככל שנאכל יותר כורכום, ככה הגוף שלנו יספוג יותר כורכומין. האם זה נכון? לא בדיוק…
שורש הכורכום אמנם מכיל כורכומין, אך מה שרובנו לא יודעים זה שכורכומין מהווה רק 2-5% מתוך אבקת השורש. לכמות קטנה זו, גם זמינות ביולוגית נמוכה מאד לגוף. כלומר, בפועל הספיגה שלו בגוף בעייתית והוא עובר פירוק מהיר בכבד ומפונה מהגוף ולא שוהה זמן רב במחזור הדם. 
מסיבה זו, מנסות חברות תוספי התזונה השונות להמציא פתרונות יצירתיים שיעזרו לכורכומין להיספג בצורה יעילה יותר במערכת העיכול ולהישאר בגוף זמן ארוך יותר. האם נמצא פתרון יעיל? התשובה היא כן.

כורכומין – הדור הבא!

המוצר החדש מבית סופהרב נותן פתרון לשתי הבעיות שמתעוררות כשמשתמשים בכורכום באבקה.
כורכומין ליקוויד ג'ל הוא מוצר פורץ דרך, עם פטנט בינלאומי להגברת הזמינות הביולוגית !BCM-95®
וככה זה עובד: פטנט BCM-95® מכיל תערובת של כורכומין בתוספת השמנים והרכיבים הארומתיים המצויים באופן טבעי בשורש הכורכום, שילוב התורם להגברת הספיגה והשהייה של הכורכומין בדם.
פטנט זה מבוסס על מחקר עולמי של 13 שנה ומגובה בלמעלה מ – 50 מחקרים, לרבות מחקרים קליניים.
הבדיקות שנעשו, הראו כי הזמינות הביולוגית של כורכומין ליקוויד ג'ל BCM-95® טובה ב- 1,000% בהשוואה לתמצית כורכום תקנית באבקה. עוד נמצא, כי זמן השהייה של כורכומין ליקוויד ג'ל BCM-95® בזרם הדם היא ממושכת יותר, 8-12 שעות, בהשוואה לתמצית כורכום תקנית באבקה.
כמוסות ליקוויד ג'ל BCM-95® הן רכות וקלות לבליעה והמוצר כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.

כורכומין ליקוויד ג'ל – העולם צועד קדימה ואתם צועדים איתו.

הטכנולוגיה אינה פוסחת על שוק תוספי התזונה הצועד קדימה בצעדי ענק. מוצרים שלא מזמן נחשבו חדשניים נחשבים כיום מיושנים ובעלי השפעה מינורית או מוטלת בספק. העולם עובר לדור הבא של תוספי הכורכום, כורכומין ליקוויד ג'ל.


אל תישארו מאחור! אנו ממליצים לכל חובב כורכום להתקדם לדור החדש ולנסות את כורכומין ליקוויד ג'ל מבית סופהרב, המבוסס על הפטנט העולמי BCM-95®, מוצר הכורכומין המתקדם והנחקר ביותר.


אולי יעניין אתכם גם

ביוטי 360 | Beauty 360

ביוטי 360 | Beauty 360

פורמולה יחודית לטיפוח 360: גם שיער, גם עור וגם ציפורניים במוצר אחד!
 130.0
32% הנחה
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist
ויטמין D 1,000 יחב"ל

ויטמין D 1,000 יחב"ל

ויטמין D | תוסף תזונה בגומי לעיסה
 55.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist
מולטי ויטמין לנשים בהיריון | סדרת Tab In Gum

מולטי ויטמין לנשים בהיריון | סדרת Tab In Gum

פרנטל | תוסף תזונה בגומי לעיסה
 89.9
Add to Wishlist
Add to Wishlist

Add to Wishlist
Add to Wishlist


גלו עוד באותו נושא

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים תוסף כורכום
כורכום
8 מאי 2022

כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים תוסף כורכום

אולי גם אתם שמעתם שלצרוך כורכום זה מאוד בריא, וגם אתם רוצים להבין מדוע? צפו בהדס צימרמן, דיאטנית קלינית בכירה מחברת סופהרב, עם כל התשובות…
ספרו לי עוד
בחירת הצרכנים: כורכומין ליקוויד ג'ל זוכה פרס מוצר השנה!
כורכום
22 דצמבר 2022

בחירת הצרכנים: כורכומין ליקוויד ג'ל זוכה פרס מוצר השנה!

כורכומין ליקוויד ג'ל זוכה פרס מוצר השנה בקטגוריית תוספי תזונה! תודה לכל לקוחותינו על בחירתכם בכורכומין ליקוויד ג'ל כמוצר הטוב ביותר. עוד לא הכרתם את…
ספרו לי עוד
כורכום במבט לאחור ובראייה לעתיד
כורכום
1 מרץ 2022

כורכום במבט לאחור ובראייה לעתיד

חשבתם שאתם יודעים כל מה שצריך לדעת על כורכום? חשבו שנית. סידרנו לכם סקירה קצרה על תכשירי הכורכום דרך העבר, ההווה והעתיד שתעזור לכם להפיק…
ספרו לי עוד
5 דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים תוסף כורכום !
כורכום
21 ספטמבר 2022

5 דברים שחייבים לבדוק לפני שבוחרים תוסף כורכום !

כורכומין - לאחרונה נדמה שהוא נמצא בכל מקום, כולם מדברים עליו ועל היתרונות הבריאותיים שלו. אבל איך תדעו באיזה תוסף כורכום מומלץ לצריכה ומה המינון?…
ספרו לי עוד

שאלות נפוצות

מהן תכונותיו הכל כך מבוקשות של כורכום?

בשנים האחרונות עלתה המודעות בקרב הצרכנים בכל הנוגע לתכונותיו הטובות של כורכום ותרומתו לחיזוק הגוף. התופעה התרחבה עד כדי כך שבוצעות אלפי מחקרים שונים על השפעתו ויתרונותיו הבריאותיים של הכורכום. מדובר בשורש המשמש בעיקר כתבלין ובמזרח שימש כבסיס לטיפול בבעיות בריאותיות שונות. על יתרונותיו של הכורכומין (החומר הפעיל בכורכום) בוצעו כל כך הרבה מחקרים שהוא הפך לרכיב הנחקר בעולם! נמצא שהוא מכיל מגוון רחב של נוגדי חמצון ורכיבים טבעיים המסוגלים לעכב אנזימים ורכיבים הגורמים לדלקות, יעיל לחולשה פיזית, חיזוק ההגנה הטבעית ועוד.

טבליות כורכום או כמוסות כורכום- מה ההבדל?

טבליות כורכום וכמוסות כורכום הן שתי דרכים שונות לצריכת התוסף. האחת מגיעה כטבלייה קשיחה ושטוחה יותר שהחומר דחוס בה והשנייה ככמוסה המכיל נוזל או אבקה . הדור החדש של תוספי הכורכומין מציג כמוסות סופט ג'ל, שאלו גם נוחות וקלות יותר לנטילה, גם בעלות מסיסות טובה יותר וספיגה המירה יותר וגם שומרות טוב יותר על החומרים הפעילים מפני חמצון ולחות.

מדוע כולם מדברים על כורכום ובריאות?

כורכום נקשר כבר שנים רבות עם המילה בריאות. כורכום בדגש על כורכומין החומר הפעיל הוכח במחקרים רבים כאחד הצמחים הנחקרים ביותר בתחום הדלקת והכאב. הכורכומין מכיל מגוון של נוגדי חמצון ורכיבים אנטי דלקתיים. הוא מומלץ לטיפול בכאבים במערכת התנועה ומצבים דלקתיים אחרים. מעבר לזה, בזכות נוגדי החמצון הגבוהים שבו, הוא חיוני לתפקוד תקין של מערכת החיסון.

מה היתרון של תמצית שורש כורכום ?

תמצית שורש כורכום מתייחסת לפטנט מדעי ייחודי המכיל ריכוז גבוה של חומרים פעילים. הפטנט מספיק תמצית כורכום עם ריכוז גבוה ביותר של כורכומין ושמנים אתריים חיוניים המצויים באופן טבעי בקנה שורש הכורכום. היתרון של תוספי כורכומין מסוג זה המכילים את הפטנט  ®BCM-95 הוא ספיגה מעולה של כורכומין זאת בזכות סינרגיה חזקה של כל הרכיבים המרכיבים אותו והעובדה שמדובר בנגזרת הקרובה ביותר לאופן בו מופיע הכורכומין בטבע.
הרשמו לניוזלטר שלנו
הירשמו עכשיו לניוזלטר של סופהרב וקבלו עדכוני אורח חיים בריא!